Voor onze dienstverlening kunnen wij uw persoonsgegevens verwerken. Daarnaast maken wij gebruik van cookies op onze website. Raadpleeg voor meer informatie ons privacystatement en cookiestatement.

Sluiten

Kunnen we iets voor u doen?

laptop

Contact met ons

Tel: 020 426 62 20 van 8.30 - 17.00 uur ma-vr
E-mailpensioenservice@klmvliegendfonds.nl

Postadres Postbus 123, 1180 AC Amstelveen

Bezoekadres Prof. E.M. Meijerslaan 1, 1183 AV Amstelveen

E-mail bestuur: bestuur@klmvliegendfonds.nl
E-mail mediaverzoek: communicatie@blueskygroup.nl

Pensioengesprek

Een persoonlijk pensioengesprek is voor de veiligheid van medewerkers en bezoekers tijdelijk niet mogelijk. U kunt ons natuurlijk wel bellen en e-mailen.

Bijna met pensioen?
Kom dan naar een Pensioen in Zichtdag. Hier krijgt u informatie over de keuzes die u moet maken voor u met pensioen gaat.

Veelgestelde vragen

Ontvangt u een pensioenuitkering van het Vliegendfonds? Log in op MijnKLMPensioen en u kunt uw rekeningnummer direct aanpassen. U ontvangt uw eerstvolgende pensioenuitkering op uw nieuwe rekeningnummer.

Wijzigingen?

Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de Basisregistratie Personen.

Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens.

Verhuist u in het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Dit kunt u doorgeven in Mijn gegevens. 

Op de hoogte blijven

Geef bij Mijn gegevens aan dat u NWSalerts voor actuele informatie van uw pensioenfonds wilt ontvangen. Uw e-mailadres gebruiken wij alleen voor communicatie van het pensioenfonds. 

Aanmelden voor NWSalert

Hebt u een klacht?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Bel met ons via 020 426 62 20 van 8.30 - 17.00 uur ma-vr.

Komen we er samen niet uit, dan kunt u bij ons een klacht indienen per e-mail. Stuur uw e-mail naar pensioenservice@klmvliegendfonds.nl met:

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Geef in uw e-mail duidelijk aan dat het om een klacht gaat.

Lees hier hoe wij uw klacht verder afhandelen.

Welkom op MijnKLMPensioen

Op het gebruik van MijnKLMPensioen is de disclaimer van toepassing.

Bekijk de disclaimer (PDF)



Naar de homepage