Kunnen we iets voor u doen?

KLM Vliegend Contact 2024 10

Contact met ons

Tel: (020) 426 62 20 van 9.00 - 17.00 uur ma-vr

Bericht sturen of vraag stellen?
Ga naar het contactformulier om ons binnen MijnKLMPensioen veilig en snel een vraag te stellen, ook buiten kantoortijden. Kunt u niet inloggen in MijnKLMPensioen? Stuur dan een e-mail met uw polisnummer of personeelsnummer naar pensioenservice@klmvliegendfonds.nl

Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnKLMPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Postadres Postbus 123, 1180 AC Amstelveen

Bezoekadres Prof. E.M. Meijerslaan 1, 1183 AV Amstelveen

E-mail bestuur: bestuur@klmvliegendfonds.nl
E-mail mediaverzoek: communicatie@blueskygroup.nl

Heeft u een klacht?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dit horen we graag.

  • Bel met ons via (020) 426 62 20 van 09.00 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
  • U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar pensioenservice@klmvliegendfonds.nl
  • Of een brief sturen naar Pensioenfonds KLM Vliegend, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.

Geef aan ons door: 

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Lees hier hoe wij uw klacht verder afhandelen.

Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnKLMPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Pensioengesprek

WIlt u persoonlijk contact om antwoord te krijgen op vragen over uw pensioen? Maak dan een afspraak voor een informatief pensioengesprek op ons kantoor in Amstelveen.

Heeft u een vraag over uw pensioen waarbij het handig is om schermen te delen? Maak dan een afspraak voor videobellen. Lees hier meer over videobellen.

Bijna met pensioen?
Kom dan naar een Pensioen in Zicht-bijeenkomst. Hier krijgt u informatie over de keuzes die u moet maken voor u met pensioen gaat.

KLM Vliegend Contact foto 2

Plan een informatief pensioengesprek op kantoor

Wilt u een afspraak voor een informatief pensioengesprek bij het pensioenfonds op kantoor plannen? 

Plan een online informatief pensioengesprek

Wilt u een afspraak voor een online informatief pensioengesprek via videobellen plannen?

Veelgestelde vragen

Ontvangt u een pensioenuitkering van het Vliegendfonds? Log in op MijnKLMPensioen en u kunt uw rekeningnummer direct aanpassen. U ontvangt uw eerstvolgende pensioenuitkering op uw nieuwe rekeningnummer.

De verschillende formulieren van de webstie vindt u hier bij elkaar.

Wilt u dat wij uw post naar een ander adres sturen dan uw woonadres? Dit geeft u door in Mijn gegevens. Let op dat wij dit postadres blijven gebruiken totdat u weer een wijziging aan ons doorgeert. Ook als uw woonadres wijzigt blijven wij het opgegeven postadres gebruiken.

Dit kunt u doorgeven in Mijn gegevens.

Wijzigingen?

Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de Basisregistratie Personen.

Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens.
Verhuist u in het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Dit kunt u doorgeven in Mijn gegevens. 

Let op: bent u ongehuwd samenwonend? Meld uw partner aan bij HR KLM. Zodra KLM uw samenlevingsverband erkent, meldt KLM uw partner aan bij het pensioenfonds.

Op de hoogte blijven

Geef bij Mijn gegevens aan dat u NWSalerts voor actuele informatie van uw pensioenfonds wilt ontvangen. Uw e-mailadres gebruiken wij alleen voor communicatie van het pensioenfonds. 

Aanmelden voor NWSalert